vrijdag 22 april 2016

Wolken en Zon

We zijn op tijd opgestaan, willen graag naar Dekemastate in Jelsum. Daar is een fair, klein maar vooral met veel groen. Ik ben benieuwd, de weersvoorspellingen zijn niet zo goed maar wellicht valt het mee. Een kopje mutthee, en een "brochje"dan kunnen wij er eerst weer tegen. s'Morgens kunnen we altijd eerst even genieten van de pas aangelegde tuin (werk in uitvoering). De Japanse esdoorn hebben we laten staan. Het zou niet mijn keuze zijn, maar het is een prachtig gevormd boompje en al oud, ik denk toch al een 40 of 50 jaar. Dus.... en nu in het voorjaar in combinatie met de bloeiende krentenboom is het al vroeg genieten van de start van een voorjaar. Alhoewel, zon volop, maar we zien vanaf het wad toch een streep donker opdoemen. We gaan maar gauw op stap.




 

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier vandaag...ik hoop dat het droog blijft!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het viel mee denk ik met de buien, mooie plaatjes bij jullie in de tuin, genieten is dat he, al die verassingen die je steeds ziet.
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...