dinsdag 29 november 2016

Wakker worden in een landschap met suikerpoeder.

Het lijkt bij het ontwaken en de eerste blik naar buiten, dat er iemand met een hele grote suikerstrooier het landschap heeft bestrooit. Wat mooi en zeker mooi met de nevel en de doorkomende zon. Dus toch nog maar een paar foto's van de tuin, het water en het achterland. Gek is dat je iedere keer weer opnieuw naar het landschap kijkt en verrast ben door zo'n totaal andere wereld als het wit berijpt ijs met een dun laagje ijs op het water.

 







 
 
 




 

 

 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb geloof ik wat gemist vanmorgen. Ik zie overal zulke mooie foto's verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou is het ook al zo mooi. Ik vind dit altijd zo`n mooie verstilde sfeer hebben. Aangeraakt....in een stille nacht. En dan al die kleine kristallen. De glinsteringen...
    En de vergezichten. Vanmorgen ben ik nog speciaal naar de IJssel gefietst om een foto te maken en te genieten van dat alles, maar oei... het was wel erg koud, maar wat heb ik genoten!
    Morgen hopelijk weer zo`n dag :-) En wat een leuk idee van de appels met vogelvoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi vanmorgen, van mij mag het tot februari zo blijven. Je hebt er prachtige foto´s van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...