donderdag 21 juli 2016

De dag begint ...... in nevelen gehuld.




Donderdags sta ik altijd al vroeg naast mijn bed. de wekker loopt af om half zes ivm. de oppas dag van de kleinkindjes. Heerlijk om het moment te zien dat de wereld ontwaakt, voorzichtig en in velen gehuld. Meestal heb ik het wel gezien vanuit mijn bed maar dan draai ik mij toch nog even om en ben je te laat om de nevel vast te leggen. Maar vandaag kan ik niet blijven liggen, dus ik sta om half zes naast mijn bed. Heb dus ook even tijd om naar buiten te lopen en het ontwaken van de dag te vangen met mijn lens. Het is nog heel stil, een enkele vogel laat voorzichtig van zich horen. De vissen rommelen een beetje aan de waterkant en de meerkoetjes komen nieuwsgierig uit het riet te voorschijn. Ik moet snel zijn, want de nevel trekt snel op om voorzichtig plaats te maken voor de zon, vandaag wordt het een warme dag en we zijn blij met de wind die nog enigszins zorg draagt dat het buitenzijn vol te houden is. Wat heerlijk zo'n vroeg begin van de dag.




1 opmerking:

  1. Ziet er prachtig en mysterieus uit .
    Fijn weekend,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...