woensdag 31 oktober 2012

Hmmm, het wordt weer wind en regen.

De afgelopen dagen was het heerlijk weer. Elke ochtend opstaan met mist, een zon die met zijn oranje gloed een mooie dag beloofd. De tuin is een decor van vergane glorie. Een bloem die nog probeert volop te bloeien, zaaddozen bevolkt door slakken en bloemblaadjes die in een bladskelet veranderen. Het terug trekken van de natuur gebeurd stilletjes maar gaat niet aan mij voorbij. Heel bijzonder, gewoon de ochtend, maar wat kun je steeds weer verbaasd staan van die kleine geluksmomentjes die zomaar op je tuinpad komen.





5 opmerkingen:

  1. De komende dagen schijnt het echt herfst te worden, veel wind en regen, al valt het hier nu nog mee. Hoop dat je dan ook even een droog momentje hebt voor die geluksmomentjes in de tuin.

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat ik nog even kan genieten van je foto's. De laatste dagen kon ik door een maagvliesontsteking niet veel, maar gelukkig mag ik volgende week van de zon genieten op tenerife.

    Fijne dag en geniet lekker verder.
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIGE geniet foto's.

    Fijne dag groet,Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als ik ergens een hekel aan heb is het regen en wind dus ik verheug me niet echt op de komende dagen.
    dat word kaarsjes aan en binnen blijven .

    maar door jou foto's zie je wel hoe mooi de herfst altijd is in al zijn vergane glorie .
    je foto's zijn weer heel erg mooi .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je goed rondkijkt is er zoveel te zien in de herfst.
    Zelfs uitgebloeide bloemen of zaaddozen geven een warme aanblik.
    De natuur doet het op eigen wijze en wij genietenmee.
    Prachtig die zaaddozen met de slakken..op en top natuur.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...