maandag 22 oktober 2012

Geslaagd weekend

De laatste appel pluk dagen zorgden nog voor een grote toeloop. Jong en oud plukten hun eigen appeltje, vulden de manden en gingen naar huis om appeltaarten te bakken, appelmoes, chutneys en andere lekkernijen te gaan maken. Een geslaagd weekend waarin ook de brocante op zolder druk bezocht was.



Maar natuurlijk staat de zolder nog gevuld met brocante. Ook al houden we weer open dagen in december met brocante op zolder in kerstsfeer, we hebben ook een weblog: Brocante Meuk , een webwinkel waar alle mooie en bijzondere "brocante meuk" de vondsten van de rommel en vlooienmarkten te vinden zijn.

4 opmerkingen:

  1. Het was ook heerlijk weer om te plukken, leuk dat het ook deze keer zo'n geslaagd weekend was!! Dat wordt smullen bij iedereen thuis!

    Een fijne dag Pauline! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's geven mooi weer hoe het was. En je nieuwe blog ziet er heel mooi uit, en ik ben je eerste volger hoor. Want al heb ik niet veel in huis ik wil wel altijd weten wat voor oude meuk er is hihi...

    Fijne dag
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's leuk dat het zo'n succes was .

    ook ik heb me aangemeld op je brocante blog ben ook dol op oude meuk ;P.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat had je een mooie dagen afgelopen weekend en zo
    leuk dat het weer geslaagd was...mensen die genieten
    in jouw entourage is toch wel erg bijzonder en mooi om te ervaren.
    Ik ga even kijken op je brocante meuk:)

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...