zondag 11 januari 2015

BROCANTEMEUK: De vangst van een week

Nu je geen buitenmarkten meer hebt, moet ik het hebben van gestruin langs allerlei kringlopen en adresjes. Veel tijd kwijt met reizen, maar het levert uiteindelijk wel een rijkdom op. Sommige items ga ik plaatsen in de webwinkel, maar er zullen ook objecten zijn die ik eerst toch maar een plekje ga geven in het logement.







Nieuwsgierig:

BROCANTEMEUK: De vangst van een week:   Ondanks storm en regen probeer ik toch altijd weer een rondje te maken door onze omgeving hier in Friesland. Op zoek naar vondsten...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline,
    Wat een prachtige spullen heb je weer gevonden zeg...
    Super mooi allemaal...
    Geniet van de avond en ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet het leuk zijn om iedere keer weer iets te vinden zeg.
    Ik kijk snel op je andere blog...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...