maandag 31 oktober 2011

Venetie 2011

weerspiegeling

daar waar boven
beneden ontmoet
gedachten en dromen

spiegel van een close up
flarden van je ver gezicht

alsof ik je even
kon aanraken

met ogen dicht
zelfs op de tast

draag ik bij mij,
in mij
onbereikbaar

Er gaat geen dag voorbij, of mijn gedachten dwalen even af, een herkenning in geluid, in voelen in....
In Venetie steek ik een kaarsje op, zoek zorgvuldig, temidden van de vele lichtjes op een vreedzaam plekje. Als ik buiten in het volle licht, langs het water loop raak ik altijd weer gefascineerd door de gemakkelijke ontmoetingen tussen boven en onder, stil, roerloos en kwetsbaar.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...