donderdag 21 september 2017

 
 
 
Zo langzamerhand komt er meer sfeer in de kamers. Een lamp die we in de boerderij hadden hangen in het gastenverblijf. Te dierbaar en herbergt ook mooie herinneringen. Hij heeft zijn plekje gevonden op de overloop. Maar ook onze slaapkamer krijgt wat meer sfeer. De houten bank was iets te veel hout met het houten tafeltje op een houten vloer. Na lang wikken en wegen heb ik hem een kleur gegeven.  Antraciet kleur, het was best een spannende onderneming. maar het is goed zo. 
 

 


 


 
 
 
De logeerkamer met zijn bedstede voor de kleinkindertjes is al gebruikt door hun. En ook ons buurjongetje heeft al flink gebruik gemaakt van dit mooie slaapplekje. Een eigen privelampje is natuurlijk leuk, en het kinderbedje aan het voeteneind is gevuld met kinderboekjes. En een zaklamp, want Thijs en Ela willen de deurtjes dicht en slapen in hun eigen huisje. Als klapper op de vuurpijl ligt er aan het eind van de logeerpartij ook een ieniemini kadootje te wachten in dat kleine kinderbakje. Ook kunnen de papa's en mama's blijven slapen. ruimte genoeg, nee, geen slaapkadootje voor hen, maar wel een verwen ontbijtje.  Het blijft bijzonder, zo'n oud huis,
 




 

 

12 opmerkingen:

  1. Als ik hier rondkijk, kan ik echt alleen maar verzuchten: wow wat prachtig! Die ene foto met die invallende zon...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren en materialen...het combineert allemaal zo mooi met elkaar! Prachtig!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal...prachtig fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pauline,

    Het ziet er allemaal prachtig uit, niet te veel, een beetje sober, gewoon schitterend!

    Fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zucht.......wat straalt het een rust uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke sfeer, zo sfeervol zo'n oud huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The colors and materials are both beautiful and look great!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...