zondag 17 september 2017

Langzaam verschijnen hier en daar wat stilleventjes......





De vloeren liggen, de slaapkamers zijn geverfd , de logeerkamer is zo goed als klaar (op de luiken voor de ramen en een trapje bij de bedstede na). Onze slaapkamer heeft nu verlichting en langzamerhand borrelen de ideeën op om ook hier de slaapkamer verder aan te kleden. Eigenlijk heb ik genoeg materiaal maar het irriteert mij ook altijd vrij snel als iets weer te vol wordt en naar mijn gevoel moet het ook kloppen. Passen bij dit huis, het is toch weer een beetje een andere stijl en sfeer  dan ons vorige huis, een woonboerderij. Een ding is nog hetzelfde als in de woonboerderij, de oude houten deurknop aan de deuren van de bedstedewand en de deur van de slaapkamer. De vorige bewoners hebben vast geweten dat wij er in kwamen wonen, voelt zo goed.  Het heeft allemaal even tijd nodig om te groeien.......ik struin dan maar even weer op zolder waar veel dingen staan waar ik niet direct afscheid van wilde nemen. tenslotte waren het vaak dingen die met moeite en veel tijd verzameld zijn en ook dierbare gekregen dingen waar ik nog steeds heel blij van wordt. Ook zij zullen een plekje vinden, Het eerste hangt al aan de muur of staat op mooie plekjes als een oude tafel.

De schoenmallen hebben alweer een plekje gekregen. Leuk om zo steeds meer ons eigen sfeertje op te bouwen en steeds meer onze eigen plek te creëren.







 

9 opmerkingen:

  1. Reacties

    1. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. wat wordt alles toch mooi in je huis. prachtige sfeer en mooie combinatie van stoer, brocant en landelijk !
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...