maandag 27 maart 2017

Lekker eten tussen de bedrijven door.....

De bovenverdieping is klaar. Gerestaureerd, geverfd en vloeren gelegd. Nog wat kleinigheden van een lade toevoegen, raamkozijnen restaureren en verven, de kamers verder inrichten. Echt klusjes voor de dagen dat het weer wat minder is. Nu eerst maar weer buiten klussen..... in de tuin de grote coniferen verwijderen. Dat is niet zomaar gedaan. Een kraan komt erbij en verwijderd de enorme boomwortels.... en laat een landschap achter van kraters en heuvels.

 





 
Tussendoor proberen we toch ook nog te genieten van de koffie en lunch pauzes. De waterkant, het uitzicht op de Ruterpolder en het dierenleven langs en op het water. Heerlijk om met dit weer zo buiten te werken (lees Hans). Mijn lijf laat het goed afweten, komt goed, heeft even tijd nodig. Ik verzorg nu maar de kleinere klussen, de tuin voorjaars klaar te maken, bloembakken vullen, gewoon de kleinere hand en span diensten.



En natuurlijk van de zon genieten aan de waterkant, in de ligstoel en vooral niet achterom kijken, dan is het net of er niets aan de hand is.


 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline,
    De foto's liegen er niet om, zo mooi allemaal.
    Toen ik het stukje las: vooral niet achterom kijken en de laatste foto's zag, moest ik zo lachen....
    Kan mij voorstellen dat je lichaam een beetje tegen gaat stribbelen na al het vele werk, het resultaat mag er zeker wezen.
    Geniet van de mooie dagen als het even kan.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Vooral die van je serviesgoed, ik zit er al een tijdje over te denken om wat van die bekers aan te schaffen en als ik dan jouw foto's zie, dan moet het er toch wel van komen. Zo mooi in combinatie met houten planken.
    Hopelijk gaat je 'lijf' het gauw weer doen op de manier die je gewend bent. Maar ook de kleinere dingen moeten gebeuren om het grote geheel mooi te laten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel wat werk is er dus verzet. Zowel in huis als inmiddels ook al in de tuin.
    Doe jij wel een beetje rustig aan nu? Goed van je dat je je tot de kleinere klusje richt.
    En wat geniet ik weer van je prachtige foto's Pauline.
    Fijne rest van de dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...