vrijdag 28 oktober 2016

Herfst, kleuren in de lucht



Herfst, te zien aan de veranderende kleuren in de natuur, gloeiende kleuren vooral op zonnige herfstdagen. Maar ook gekleurde luchten. Daar krijg je gewoon nooit genoeg van. Iedere avond verbaas ik mij over dat schouwspel. Als ik bezig ben met het koken, volg ik de verandering van de lucht en als we uitgegeten zijn, zakt de zon snel achter de horizon. Soms vullen de sloten en het wateroppervlakte zich als eerst met nevel en kleurt de zon zelfs deze prachtige laag. Een fascinerend gezicht. Vaak loop ik toch nog even de tuin in om dit voor nog een keer vast te leggen, het prachtige schouwspel van de avond. Wie weet, morgen weer.....







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...