zondag 14 augustus 2016

Atelier belevenissen




Ook hier in IJlst zal ik weer starten met cursussen. Een kleiner atelier dan ik gewend was, maar goed het valt mee, het is puur de werkruimte. De opslag van werk wat klaar is en doeken die nog maagdelijk klaar staan voor gebruik heb ik elders in het huis, prachtig opgeborgen in de daarvoor bestemde stellingen, dus dat zit wel snor. En als ik de meters optel bij elkaar mag ik niet mopperen. Voor de start van de cursus in september moet op het minst de ladekast klaar zijn voor gebruik. Ooit verhuisd van een gemeentehuis te Doesburg naar Oosterwolde, waar wij toen woonden en vanaf die tijd steeds mee verhuisd. Maar zo onderhand had de tijd een behoorlijke aanslag gepleegd op zijn uiterlijk. Gebutst en gehavend, afgebladerd verf..... in ieder geval reden genoeg om er even flink aandacht aan te besteden.

Het was een klusje waar je veel geduld voor moet hebben maar een lik verf, lettersjablonen en een nieuw houten bovenblad gemaakt van oude kaasplanken doen wonderen.
Weer helemaal blij dat ook het papier nu gewoon op zijn plek in de lades opgeruimd kan worden.


 

4 opmerkingen:

  1. Die ziet er weer tip top uit! (Mooi!!!)
    Succes met de cursussen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf!!! Heel mooi, en ik ben jaloers op je papierkastje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooo, dat lichtinval!! Prachtig! En je kastje is ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...