zaterdag 1 maart 2014

Dwalen en het gewone als bijzonder ervaren



Dagelijkse wandelingen, maken je hoofd leeg. Heerlijk o,m gewoon simpel de buitenlucht op je wangen te voelen, de wind door je haren laten waaien en vooral je ogen goed de kost geven. |Ondanks dat de bossen hier rondom ons huis, je vaak tot een wandeling verleiden en misschien al heel gauw als gewoon worden ervaren blijf ik mij verwonderen. Verwonderen door een steeds veranderende natuur, door de seizoenen en door de weersomstandigheden. Niet alleen mijn ogen mag ik graag gebruiken ook mijn camera is een mooi medium om dat wat mij opvalt vast te leggen. En ziehier, het is weer moeilijk kiezen maar een kleine selectie van een alledaagse wandeling die ik nog steeds als heel bijzonder ervaar.














En ondertussen geniet Storm op zijn eigen manier van rennen en stokken halen en brengen. 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline,
    Wat heb je veel prachtige opnamen gemaakt van die geweldig mooie natuur om je heen. Fijn dat je dit even met ons deelt.
    En ik zie dat Storm ook al zo'n grote hond is geworden. Mijn dochter kreeg haar pup, een zwarte labrador, ongeveel gelijk met jullie, en ik verbaas me erover hoe hard zo'n puppie tot een volwassen hond is uitgegroeid... Prachtige dieren...
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mirjam,
      Ja het is ook heerlijk om deze wandelingen te maken, op dit moment is dit een dagelijkse oplading waar ik van genieten, mijn gedachten opzij kan zetten en mij te concentreren op dat wat er op dat moment zich voordoet, samen met Storm. Leuk dat je het zo herkent in de hond van je dochter en het gaat inderdaad snel, van kleine wel heel lieve pup naar een stoere en hardwerkende hond die ontzettend trouw is. Ook wij genieten dagelijks van deze trouwe en lieve viervoeter.

      Groeten Pauline

      Verwijderen
  2. Het gewone, het lijkt zo gewoon, maar zo bijzonder.

    Hier moeten we zuinig op zijn, prachtige foto's.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's van de natuur heb je gemaakt. Heerlijk om met de hond in door bos te gaan, genieten voor allebei!
    Fijne dag nog,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de natuur om je heen prachtig vastgelegd Pauline. Mooi de weerspiegeling van de bomen in het water!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer je een hond hebt ga je er ook sneller uit! Zo te zien woon je ook in een prachtige omgeving en dan niet zo ver van huis: inderdaad gewoon bijzonder!
    Prachtige, verstilde opnames heb je gemaakt.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een bericht achter laat.

Lieve groet, Pauline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...